polis

Igår åkte jag polisbil det var roligt men det var lite lebigt okså!!
Jag fick åka för att den var några killar som var ute och busade och dom hade kastat snöboll på ett fönster så jag blev red att någonting farligt hade hänt men den som både där sprang med en kvast och jagade dom men han han inte och min kussin som hade mött det gänget pratade med den killen så jag trode min kussin hade gort något  så jag tittade vart han bode och sen ringde pappa polisen!!
Men när jag skulle gå och legga mig så ringde polisen och frågade om vart det var han bode så det var då det hände jag fick åka polisbil (roligt). Så då var det roligt att jag fick åka polisbil. Jag frågade om dom hade hittat dom och det hade dom då blev jag glad.Så gick polisen in och prattade med han som bode där. Och sedan när jag kom hem så sa jag dt till min kussin och han sa att dom var dåliga att göma sig då och han trode värklingen inte skule få tag i dom så det var en rolig dag igår så var dena dagen slut kram!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej jag mins när du fick åka var det roligt fast det var så sent.

2012-04-22 @ 11:19:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0